Dilluns, 10 De Desembre De 2018
Plaça Major, 13, Els Omellons - 25412
Telèfon: 973156031 Fax: 973156308

16/08/2018

Declaració de dol per la mort del nen Alex Sans Català, veí del municipi dels Omellons

-

Davant del lamentable succés que ha tingut lloc aquest matí amb la mort del nen, veí dels Omellons, Alex Sans Català a les piscines del Club Tennis Borges, i atès la commoció que aquest fet ha provocat entre els veïns i veïnes del municipi.

Es proposa als regidors reunits en aquest ple extraordinari:

Primer.- Declarar dol oficial els dies 17, 18 i 19 dagost de 2018, durant els quals la bandera del municipi onejarà a mitja asta.

Segon.- Suspendre tots els actes oficials i les activitats que es realitzen a les piscines municipals, les quals romandran tancades durant els dies de dol.

Tercer.- Traslladar el condol de lAjuntament a la família de lAlex, posant a la seva disposició els serveis municipals.

Quart.- Guardar un minut de silenci en record de lAlex.